ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وساطت کمیته ملی المپیک و نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی برای کسب لایسنس دو ژیمناستیک کار ایرانی در مسابقات یونیورسیاد فایده‌ای نداشت.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور شناساندن و بزرگداشت مفاخر ورزشی ایران ، در محل این انجمن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اینچه درگاهی در جلسه رسیدگی به مسائل فدراسیون ژیمناستیک شرکت نکرد.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به اشتباهات داور بازی سپاهان و ملوان در لیگ برتر اعتراض کرد.
باشگاه تراکتور اولین تیمی است که نامه تسویه حساب با تمام طلبکاران خود را دریافت کرده است.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
نامه مهم آمد، موبایل دو عضو کمیته بدوی خاموش شد!
دبیر کمیته المپیک بعداز نامه بازنشستگی قهر کرد!
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
فدراسیون فوتبال رسما ارسال نامه تذکرآمیز به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون از سوی کمیته بدوی را تکذیب کرد.
ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف سازماندهی محرومیت زدایی با استفاده از توانایی نخبگان کشور منعقد شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان خوزستان با نماد سخوز با حضور ۷۹.۴ درصد سهامداران امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل و جامع نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
فرآیند تولید اولین نمونه خودرو هایما 8S در هفته نخست تیرماه در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
راه‌اندازی سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اقدام اصلاحی وزارت اقتصاد جهت تحقق نقشه راه رشد غیرتورمی اقتصاد کشور است که اهدافی مانند اخذ مالیات از بخش‌های غیرمولد و دلالی، هوشمندسازی فرآیند اخذ مالیات، حذف ممیز‌های مالیاتی، اخذ عادلانه‌تر مالیات، کاهش فرار مالیاتی و کاهش بخش غیرشفاف اقتصاد و ایجاد شفافیت مالی و اقتصادی را فراهم می‌کند
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ